پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 16 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۵۲:۵۸

یاردهای تعمیر آلمان ائتلاف تشکیل می‌دهند

باشگاه خبری فراساحل: یاردهای تعمیر کشتی سازی‌های آلمان از نخستین روز ماه فوریه سال 2017 میلادی ائتلافی جدیدی با حمایت گروه حوض خشک این کشور تشکیل خواهند داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل ازمانا، گروه حوض خشک آلمان (GDD)، یاردهای تعمیر BREDO و Mutzelfeldwerft از نخستین روز ماه فوریه سال جدید میلادی ائتلافی با مدیریت گروه GDD وBREDO تشکیل می‌دهند. بر اساس این گزارش، تا موعد مقرر این  سه یارد با نام‌های خود و به طور مستقل فعالیت می‌کنند و تجارت خود را در بازار  ادامه می‌دهند و در تاریخ مذکور با یکدیگر ائتلافی به مدیریت گروه GDD وBREDO تشکیل می‌دهند.

هدف از تشکیل این ائتلاف هماهنگی فعالیت‌های تجاری در برنامه‌های مربوط به تعمیر شناورهاست. مشتریان هر سه شرکت از انعطاف بالا و ظرفیت بیشتر نیز بهره مند خواهند داشت. ائتلاف یاردهای تعمیر در کشور آلمان عنصری مهم به حساب می‌آید چرا که می‌تواند تعمیرات را با قیمت سابق اما خدمات بیشتر در اختیار مشتریان قرار دهد. مهمترین استراتژی تشکیل این ائتلاف فراهم آوردن فضای کافی برای یاردهای تعمیر است. بر همین اساس، BREDO در بیانیه ای اعلام کرد: در گذشته به موجب تکمیل ظرفیت حوضچه‌های تعمیراتی، یاردها ناچار به رد تقاضا بودند. اما اکنون قادر به ارائۀ ظرفیت بیشتر و انعکاس مستقیم بارگیری‌ها در منطقه هستند. هماهنگیِ این پروسه امکان پاسخ به تقاضای مشتریان با قیمت مناسب را به همراه دارد.

شایان ذکر است، گروه GDD، BREDO و Mutzelfeldtwerft هر کدام به ترتیب پنج، چهار و یک یارد تعمیر را مدیریت می‌کنند.



  کد خبر : 3132
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :